środa, 13 maja 2020

Zaprojektuj nowe logo naszej szkoły - KONKURS!



REGULAMIN KONKURSU
NA LOGO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MARCINOWICACH



  1. Organizator konkursu
  1. Organizatorem konkursu jest Szkoła Podstawowa w Marcinowicach.

  1. Cel konkursu
           1.    Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego graficznego symbolu (logo) dla Szkoły Podstawowej w Marcinowicach w związku z planem nadania szkole imienia Lotników Polskich w roku szkolnym 2020/2021.
           2.    Logo wykorzystywane będzie przez Szkołę Podstawową w Marcinowicach do celów identyfikacyjnych, reklamowych, korespondencyjnych, promocyjnych, itp.

  1. Warunki uczestnictwa w konkursie.
  1. W konkursie mogą brać udział wszyscy uczniowie naszej szkoły, którzy zapoznali się z regulaminem konkursu.
  2. Konkurs trwa od 14.05.2020 r. do 7.06.2020 r.
  3. Projekty konkursowe mogą być realizowane oraz zgłaszane do konkursu indywidualnie.
  4. Jeden uczestnik może zaprezentować maksymalnie 2 projekty.
  5. Uczestnik jest zobowiązany przedstawić autorski projekt, który nie narusza praw autorskich innych twórców.
  6. Uczestnictwo w konkursie jest jednoznaczne ze zrzeczeniem się praw autorskich na rzecz Szkoły Podstawowej w Marcinowicach.
  7. Uczestnictwo w konkursie jest równoznaczne z akceptacją warunków konkursu.

  1. Forma pracy konkursowej
  1. Projekt znaku graficznego (logo) powinien nawiązywać za pomocą symboliki i wykorzystanych barw do lotnictwa, lotników lub szkoły.
  2. Projekt powinien zawierać napis Szkoła Podstawowa im. Lotników Polskich w Marcinowicach.
  3. Logo nie może być odwzorowaniem innych istniejących znaków, orderów, odznaczeń państwowych i zagranicznych.
  4. Prace można wykonać ręcznie lub korzystając z technik komputerowych.
  5. Projekty wykonane w programie komputerowym należy zapisać w formacie JPEG.

  1. Logo powinno charakteryzować się następującymi cechami;
-       być łatwo identyfikowane dla naszej szkoły i nowego patrona,
-       wzbudzać pozytywne emocje,
-       logo nie powinno być skomplikowane pod względem graficznym i kolorystycznym.


  1. Miejsce i termin składania prac konkursowych
  1. Zdjęcia prac, skany lub projekty komputerowe w formacie JPEG należy wysłać na adres poczty e-mail: logoszkoly@gmail.com
  2. Termin nadsyłania prac: 7.06.2020 r.
  3. Najpóźniej 7.06.2020 każdy uczestnik dostanie potwierdzenie zgłoszenia swojej pracy na adres internetowy, z którego wysłał projekt.
  4. Prace konkursowe, nie spełniające wymagań, o których mowa w regulaminie konkursu, nie będą podlegały ocenie Komisji Konkursowej.
  5. Prace dostarczone po terminie nie będą oceniane.
  6. Organizator nie zwraca prac.
     
  1. Kryteria oceny prac konkursowych
Projekty oceniane będą zgodnie z następującymi kryteriami:
1) zgodność projektu z danymi szkoły,
2) oryginalność znaku nawiązującego do Lotników Polskich,
3) czytelność i funkcjonalność projektu,
4) estetyka wykonania projektu.

  1. Ocena prac konkursowych
  1. Zwycięskie prace zostaną wybrane przez Komisję Konkursową, powołaną przez Dyrektora Szkoły.  

  1. Rozstrzygnięcie konkursu
  1. W wyniku postępowania konkursowego Komisja Konkursowa wyłania zwycięzcę konkursu.
  2. Dla zwycięzcy przewidziana jest nagroda.
  3. Planowana data ogłoszenia wyników 25-26.06.2020 r.
  4. Wyniki zostaną zamieszczone na stronie szkoły.
  5. Po ogłoszeniu wyników i przyznaniu nagrody zostanie zorganizowana wystawa, prezentująca wszystkie prace.

Życzymy wszystkim ciekawych pomysłów!