REGULAMIN
KONKURSU
NA LOGO SZKOŁY
PODSTAWOWEJ W MARCINOWICACH
- Organizator konkursu
- Organizatorem konkursu jest Szkoła Podstawowa w Marcinowicach.
- Cel konkursu
1. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego graficznego symbolu (logo) dla Szkoły Podstawowej w Marcinowicach w
związku z planem nadania szkole imienia Lotników Polskich w roku szkolnym
2020/2021.
2. Logo wykorzystywane będzie przez Szkołę Podstawową w Marcinowicach do celów
identyfikacyjnych, reklamowych, korespondencyjnych, promocyjnych, itp.
- Warunki uczestnictwa w konkursie.
- W konkursie mogą brać udział wszyscy uczniowie naszej szkoły, którzy zapoznali się z regulaminem konkursu.
- Konkurs trwa od 14.05.2020 r. do 7.06.2020 r.
- Projekty konkursowe mogą być realizowane oraz zgłaszane do konkursu indywidualnie.
- Jeden uczestnik może zaprezentować maksymalnie 2 projekty.
- Uczestnik jest zobowiązany przedstawić autorski projekt, który nie narusza praw autorskich innych twórców.
- Uczestnictwo w konkursie jest jednoznaczne ze zrzeczeniem się praw autorskich na rzecz Szkoły Podstawowej w Marcinowicach.
- Uczestnictwo w konkursie jest równoznaczne z akceptacją warunków konkursu.
- Forma pracy konkursowej
- Projekt znaku graficznego (logo) powinien nawiązywać za pomocą symboliki i wykorzystanych barw do lotnictwa, lotników lub szkoły.
- Projekt powinien zawierać napis Szkoła Podstawowa im. Lotników Polskich w Marcinowicach.
- Logo nie może być odwzorowaniem innych istniejących znaków, orderów, odznaczeń państwowych i zagranicznych.
- Prace można wykonać ręcznie lub korzystając z technik komputerowych.
- Projekty wykonane w programie komputerowym należy zapisać w formacie JPEG.
- Logo powinno charakteryzować się następującymi cechami;
-
być łatwo
identyfikowane dla naszej szkoły i nowego patrona,
-
wzbudzać pozytywne
emocje,
-
logo nie powinno być
skomplikowane pod względem graficznym i kolorystycznym.
- Miejsce i termin składania prac konkursowych
- Zdjęcia prac, skany lub projekty komputerowe w formacie JPEG należy wysłać na adres poczty e-mail: logoszkoly@gmail.com
- Termin nadsyłania prac: 7.06.2020 r.
- Najpóźniej 7.06.2020 każdy uczestnik dostanie potwierdzenie zgłoszenia swojej pracy na adres internetowy, z którego wysłał projekt.
- Prace konkursowe, nie spełniające wymagań, o których mowa w regulaminie konkursu, nie będą podlegały ocenie Komisji Konkursowej.
- Prace dostarczone po terminie nie będą oceniane.
- Organizator
nie zwraca prac.
- Kryteria oceny prac konkursowych
Projekty oceniane będą zgodnie z następującymi kryteriami:
1) zgodność projektu z danymi szkoły,
2) oryginalność znaku nawiązującego do Lotników Polskich,
3) czytelność i funkcjonalność projektu,
4) estetyka wykonania projektu.
- Ocena prac konkursowych
- Zwycięskie prace zostaną wybrane przez Komisję Konkursową, powołaną przez Dyrektora Szkoły.
- Rozstrzygnięcie konkursu
- W wyniku postępowania konkursowego Komisja Konkursowa wyłania zwycięzcę konkursu.
- Dla zwycięzcy przewidziana jest nagroda.
- Planowana data ogłoszenia wyników 25-26.06.2020 r.
- Wyniki zostaną zamieszczone na stronie szkoły.
- Po ogłoszeniu wyników i przyznaniu nagrody zostanie zorganizowana wystawa, prezentująca wszystkie prace.
Życzymy wszystkim
ciekawych pomysłów!